„Református többlet az oktatásban" konferencia és jó gyakorlat börze

„Református többlet az oktatásban" konferencia és jó gyakorlat börzén vettünk részt 2017. november 17-18. között Miskolcon.

A színvonalas eseményen bemutatásra kerültek a Digitális Jólét program oktatási különdíjas Ügyesedni alap- és részképesség-fejlesztő szoftverek, a pedagógusoknak készült iDoctum közismereti anyagok, valamint robotika kínálatunk kicsiknek és nagyoknak.



Boda Bence, a fasori Julianna Református Általános Iskola informatika tanára vezette be az érdeklődőket Scratch-es gyakorlati példákon és eddigi tanórai tapasztalatain keresztül a programozás világába.


Edbot szokásához híven, ezen a rendezvényen is lenyűgözte a közönséget és egy kicsit közelebb hozta a jelenlévőkhöz a grafikus porgramozási nyelven történő gyakorlati robotika oktatását és elsajátítását.



  

Magyar Minőség eOktatás Díj 2017 nyertes Ügyesedni szoftverek

Örömmel értesültünk a jó hírről, miszerint Ügyesedni fejlesztő szoftvercsomagunk elnyerte a Magyar Minőség eOktatás Díjat 2017. évre. Különleges megtiszteltetés ez számunkra, hogy a 2016-ban elnyert díj után idén is megkaphattuk ezt az elismerést.

Alap- és részképességek fejlesztéséhez készült szoftvercsomagunk új és egyedülálló a piacon. Egyéni és csoportos fejlesztésre is alkalmas, diagnosztikai előszűrésre is használható, fokozatosan nehezedő, egymásra, épülő pályák, változatos játékmódok, hibamentes tanulás lehetősége, opcionálisan elérhető segítség a frusztráció elkerüléséért, narrációval is elérhető. Szemvezérléssel is használható!

Örömmel értesültünk a jó hírről, miszerint Ügyesedni fejlesztő szoftvercsomagunk elnyerte a Magyar Minőség eOktatás Díjat 2017. évre. Különleges megtiszteltetés ez számunkra, hogy a 2016-ban elnyert díj után idén is megkaphattuk ezt az elismerést.

Alap- és részképességek fejlesztéséhez készült szoftvercsomagunk új és egyedülálló a piacon. Egyéni és csoportos fejlesztésre is alkalmas, diagnosztikai előszűrésre is használható, fokozatosan nehezedő, egymásra, épülő pályák, változatos játékmódok, hibamentes tanulás lehetősége, opcionálisan elérhető segítség a frusztráció elkerüléséért, narrációval is elérhető. Szemvezérléssel is használható!


A díjat a Balázs-Diák Kft. ügyvezető igazgatója, Balázs János vehette át ünnepélyes keretek között.

DOKK eseménybeszámoló

2017. szeptember 29-30-án, a budapesti BME Informatika Épület adott otthont a Digitális Oktatási Konferencia és Kiállításnak. Bemutató osztálytermünkbe invitáltuk a látogatókat, standunkon olyan modern oktatási eszközöket válogattunk össze, amelyekkel élmény a tanulás és a tanítás.


A programozás tudás, az algoritmikus gondolkodás lassan alapkompetenciának fog számítani, viszont fontos, hogy ezt a tudást a gyermekek élményalapú tanulás közben tudják elsajátítani. Edbot, a Scratch-ben programozható humanid robot erre tökéletes. Varga Mariann oktatónk demonstrálta, ahogy 2 Edbot együtt és felváltva gyakorlatozik. A gyerekek a helyszínen ki is próbálhatták a robot vezérlését.


Aknai Dóra Orsolya utazó gyógypedagógus Bee-Bot és Blue-Bot népszerűsítéséért felelt, Fehér Péterrel együtt a robot méhecskék alkalmazásának valós előnyeit emelték ki. Felhasználási tapasztalatokat, feladatlapokat, valamint új, saját szerkesztésű gyakorló pályáinkat is bemutatták.


Legnagyobb látványosságnak a Magyarországon most debütáló Active Floor, interaktív padló bizonyult. A gyerekek és felnőttek egyaránt önfeledten ugráltak a felületen, miközben épp szörnyecskéket üldöztek, dj programmal zenéltek, matematikai feladványokat oldottak meg, sztorit alkottak vagy az egyes játékok közbeni, tovább lepéshez szükséges kérdésekre válaszoltak. Az Active Floor "Jump 'n' Learn" szlogenjüket mindent elmond. Az élmény futurisztikus volt, a termék kereszttantervi lehetőségeinek tárháza végtelen. A rendelkezésre álló sablonoknak köszönhetően a játékok száma bővíthető, egyénileg alakítható.


Az Ügyesedni szoftvercsomagok online felületen történő premierje rendkívül sikeres volt, kiemelt érdeklődés volt az alap- és részképességfejlesztő játékok online verziója iránt, melyek interaktív táblán, tableteken és PC-n is elérhetőek. Szabolcsiné Mecsei Andrea, gyógypedagógus, az Ügyesedni 2. szoftvercsomag szerzője is jelen volt és megválaszolta a felmerült kérdéseket, megmutatta a játékban rejlő opcionális lehetőségek sokaságát. A kiosztott promóciós kódokkal tanárok, szülők és diákok október végéig ingyen tesztelhetik a játékokat. Az ugyesedni.hu weboldalon jelenleg is elérhetőek ezek, a demó verziókat bárki térítésmentesen kipróbálhatja.


A Tobii PC Eye Mini kiegészítő eszköz segítségével szemvezérléssel is tesztelhetőek voltak ezek az Ügyesedni szoftverek. A Tobii Dynavox cég képviseletében, Pulay Márk nagy hozzáértéssel segítette a kipróbálásra jelentkezőket, akik pillanatok alatt képessé váltak a szemükkel kontrollálni a laptopot és azáltal a játékot.


Taneszköz részlegünkön a taneszkoz.hu webáruház legsikeresebb termékei mellett újdonságokat is bemutattunk. A regisztrálók exkluzív csomagban vehették át a tanévre készült modern oktatási eszközkatalógusunkat.

Összességében sikerrel tekintünk vissza az eseményre, bízunk az oktatás digitális átalakulásában, fejlődésében!


 

Magyar Termék Nagydíj nyertes szoftver

Szeptember 5-én került sor a díjátadóra ünnepélyes keretek között az Országház Felsőházi termében, a Magyar Gazdaság Ünnepén, ahol összesen 54 cég 64 terméke, szolgáltatása érdemelte ki a 20. Magyar Termék Nagydíj Védjegy kitüntetést, a tanúsított minőség

Hazánk legrangosabb minősítő rendszere, a Magyar Termék Nagydíj Pályázat győzteseit 2017-ben 20. alkalommal hirdették ki, bizonyítva, hogy a minőség elismerése hagyománnyá vált. Az immár húsz esztendős objektív minősítési rendszer kitüntetettjei azon vállalkozások és személyek, akik tevékenysége vagy megvalósított produktuma magas hozzáadott értéket képvisel kereskedelmi és társadalmi tartalmában egyaránt, hozzájárulva egy erősebb gazdaság megvalósulásához.

Kiss Károlyné, a Magyar Termék Nagydíj Pályázati iroda ügyvezető igazgatója a Kiírók Tanácsa nevében az Országházban elmondott értékelő beszédében úgy fogalmazott: „Két évtized távlatában büszkén mondhatjuk el, hogy a díjat nyert pályázók szinte kivétel nélkül olyan alapelvek mentén tevékenykednek, melyek nem csak a hosszú távú sikeres működés előfeltételei, hanem annak állandó minőségéről és fenntarthatóságáról is gondoskodnak.”

Rendkívül nagy elismerés számunkra, hogy Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet nyertünk az Esélyt az oktatásban! fejlesztő szoftverrel. A díjat cégünk ügyvezető igazgatója, Balázs János vette át. Külön megtiszteltetés, hogy a díjátadón szerzőink, szakembereink is tiszteletüket tették, név szerint Aknai Dóra Orsolya, Fehér Péter és Pulay Márk. Nagy múltra visszatekintő németországi partnercégünket képviselve, Michael Warneke, a cég nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója is jelen volt az eseményen.

Digitális Jólét Program Különdíja

A Deutsch Tamás által vezetett, Digitális Jólét Program különdíjat ajánlott fel, melynek nemes célkitűzése a magas minőség mellett felhívni a figyelmet a társadalom és a gazdaság digitális fejlődésére, a versenyképes digitális technológiák elterjesztését szolgáló innovációra, ami a jövő záloga. A különdíj hivatott annak elismerésnek a kifejezésére, hogy az adott termék vagy szolgáltatás nemcsak kiemelkedő minőségről tesz tanúbizonyságot a saját területén, de olyan jövőbemutató, digitális megoldásokat alkalmaz, amelyek követendő példaként állnak a gazdaság minden szereplője előtt és hozzájárul a magyar nemzetgazdaság fenntartható nemzetközileg is versenyképes fejlődéséhez. Az elismerést az Ajka Kristály Kft. alkotógárdája által készített kristály váza és Díszoklevél tanúsítja. A különdíjat az Esélyt az oktatásban! fejlesztő szoftver érdemelte ki, melyet cégünk projektmenedzsere, Balázs Virág vett át.

 

Forrás: www.termeknagydij.hu, MTI

Comenius EduMedia díj

A SEN iDoctum Games elnevezésű, Sajátos Nevelési Igényű gyermekeknek készített, részképesség fejlesztő szoftverünk Comenius EduMedia díjat nyert. A Balázs-Diák Kft. képviseletében, Balázs Virág vehette át a díjat Berlinben, ünnepélyes keretek között. Elismerés számunkra, hogy a Pető András Főiskolával szoros együttműködésben fejlesztett és tesztelt, immáron több nyelven is elérhető szoftverünket mostmár európai szinten is díjazták, méghozzá egyből egy ilyen rangos címmel.
 

          


Köszönjük!
 

Fedezze fel a csillagrendszert testközelből!

Vegye fel a VR szemüveget és hagyja, hogy lenyűgözze a virtuális valóság! A képernyő forgása követi a fej mozgását, 360 fokos élményt biztosítva. A technika fejlődésének köszönhetően ezt a számítógép által generált virtuális valóságot nagyon nehéz megkülönböztetni a valóságtól.
Az alkalmazás kezelése rendkívül egyszerű, a középpontos kurzor iránytásával könnyen kijelölhetők a menüpontok, a kiválasztani kívánt a bolygók.

Az iDoctum Csillagrendszerünk VR, interaktív oktatási VR szoftver testközelből mutatja be a naprendszert, bolygóit és holdjait. Segítségével a felhasználó megtudhat érdekes tényeket a minket körülvevő térről, bolygónk múltjáról, jelenéről és jövőjéről. Ajánlott általános iskolai és középiskolai használatra is. A tudás elmélyítését kvíz kérdések teszik könnyebbé. Maradandó élményt nyújt a virtuális valóságban való kalandozás lehetősége.

Szükséges kiegészítők:

  • Samsung Gear VR / Google Cardboard / egyéb VR szemüveg
  • giroszkóppal ellátott, Android rendszerű okostelefon vagy okoseszköz (Android verzió: 5.0-tól)

 

ELŐRENDELHETŐ
virtuális valóság 3D karton szemüveggel is!
taneszkoz.hu